Pog. Dynowskie: Kopce Jasienickie (Strzałówka 478m), Pasmo Grabówki (528m) + Góra św. Michała (423 m)

Sobota, 16 lipca 2011 · dodano: 18.07.2011 | Komentarze 1

Z Pawłem (Kundello21). Kilka podjazdów. Mieliśmy trzymać się szosy, a wiele razy kończyliśmy w błocie.
Kopce Jasienickie z buta gdyż po wieczornych i nocnych opadach po tamtejszej glinie nie dało się jechać, a i iść było ciężko. Cały wyjazd strasznie się pociłem, nie było mocy, chociaż nie narzuciliśmy sobie większego tempa i ustaliliśmy, że się nie śpieszymy. Pod koniec jazdy miałem jakiś gigantyczny kryzys, potrzebowałem przerwy, na szczęście Paweł na mnie poczekał... jak się później okazało była to gorączka i chrypka którą odkryłem dopiero po powrocie. Na szczęście samo przeszło na drugi dzień.

Lutcza - na Strzałówkę tędy (gdyby ktoś się wybierał) © Petroslavrz

Lutcza - Strzałówka (478m) czyli najwyższy z tzw. Kopców Jasienickich © Petroslavrz

Paweł i błoto / w tle Pasmo Brzeżanki, gdzie też niedawno gościliśmy... © Petroslavrz

Paweł wyłania się zza ciężkiego podjazdu... / a na zdjęciu i tak wszystko wychodzi płasko :P © Petroslavrz

Strzałówka - najwyższy punkt / w tle zjazd z Czarnego Działu © Petroslavrz

Strzałówka (478 m n.p.m.) - atrakcje na szczycie © Petroslavrz

bo lepszy widok był... © Petroslavrz

ostatnie wzgórza Pogórza Dynowskiego (Grabówka między pierwszymi od lewej dwoma domami) i Góry Słonne (już o jaśniejszym odcieniu...) © Petroslavrz

Jasienica Rosielna - drewniany kościół z 1770 r. © Petroslavrz

Jasienica Rosielna - kolumny dworskie © Petroslavrz

Blizne - od prawej: XV-wieczny kościół pw. Wszystkich Świętych (lista UNESCO), nowa świątynia, klasztor sióstr Zawierzenia, kaplica na Górze św. Michała © Petroslavrz

Blizne - Góra św. Michała © Petroslavrz

Las Końszczański © Petroslavrz

jeden z niższych szczytów pasma Grabówki © Petroslavrz

Końskie - kościół © Petroslavrz

zjazd, a w oddali ta część gór Słonnych, gdzie dzień po naszym wyjeździe przebiegała trasa maratonu Cyklokarpaty Sanok © Petroslavrz

Dolina Sanu / powrót już płaski, za wyjątkiem podjazdu na Ostry Dział (422m) przez Łubno © Petroslavrz