Dzień 3/3 Bieszczady > Rzeszów (przez Cisną, Jez. Solińskie, Baligród, Lesko, Bezmiechową, Sanok)

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · dodano: 21.04.2011 | Komentarze 7

Dzień powrotu, niemal w całości asfalt. U mnie potężny kryzys w końcówce. Ogólnie było coraz nudniej im bliżej Rzeszowa, troche nie chciało się jeszcze wracać.
Towarzyszył nam sporą część trasy kolega Pawła - Kuba (Baligród > Sanok). Również ugościł nas na chwilę w u siebie w Baligrodzie za co wielkie dzięki.
Pośród Bieszczadzkich szczytów... © Petroslavrz

Przełęcz Radziejowa - zjazd do Baligrodu... © Petroslavrz

Kaskady w Stężnicy © Petroslavrz

Baligród © Petroslavrz

Baligród - rynek (od Baligrodu do Sanoka towarzyszy nam Kuba (misieq.bikestats.pl)) © Petroslavrz

Pędzą po szosie... © Petroslavrz

Lesko - zamek © Petroslavrz

Bezmiechowa - lądowisko i Akademicki Ośrodek Szybowcowy PRz © Petroslavrz

Załuż - zamek na górze Sobień © Petroslavrz

Sanok - piknik nad Sanem :) © Petroslavrz

Zamek w Sanoku © Petroslavrz

mrozin
| 09:54 środa, 4 maja 2011 | linkuj Mega wyprawa.
yazoor
| 11:18 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Piękna wycieczka i niesamowite widoki :D podziwiam za wytrzymałośc i zapał do jazdy:) pozdr!
miciu22
| 21:06 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Im dłuższa trasa, tym bardziej staram się rozkładać siły i dostosowuję tempo do reszty. Na podjazdach, owszem, jadę po swojemu, bo inaczej jedzie mi się źle.
Petroslavrz
| 19:48 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Azbest - kaskady w Stężnicy zapożyczyłem z twojej ubiegłorocznej wycieczki, widziałem je na foto od ciebie :)
Noclegu nie rezerwowaliśmy bo nie było sensu, jeszcze nie ma sezonu. Ludziska się cieszyli, że ktokolwiek przyjechał :) Bezproblemowo znaleźliśmy na miejscu, zaczynając szukać wieczorem. Chociaż niektóre noclegi wiem, że były nieczynne bo np. dużo osób w tym czasie coś remontuje i przygotowuje pod majowy długi weekend.

Poza tym wprowadzili teraz te wiadomości na bs więc może się odezwę do Was jak będziemy się gdzieś wybierali. Tylko Miciu przyznam że trochę się boję bo myślę, że twoje tempo byłoby dla nas zabójcze, albo dla odmiany ty umarłbyś z nudów czekając, aż dojedziemy (na podjazdach najbardziej).
vanhelsing
| 19:39 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Świetna wycieczka, trzeba korzystać z pogody, bo u nas nigdy nie wiadomo kiedy się popsuje :P
azbest87
| 17:49 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Fajna traska:) większość z tej drogi dane mi było poznać:) łącznie z kaskadami w Stężnicy, a w Lesku spałem niedaleko tego zamku w zeszłym roku:) no i Sobień to miejsce które bardzo mi się spodobało.
Świetny ten widoczek w Terce:)
Pozdro!
miciu22
| 14:38 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj No i jest zakończenie fajnej wyprawy. Jeszcze napisz jak spaliście, szukaliście noclegu już po dojechaniu?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ragna