Dzień 5. Tatry: Giewont (1894m) z naszym 5-miesięcznym niemowlakiem :)

Czwartek, 31 maja 2012 · dodano: 15.06.2012 | Komentarze 1

Dzień 5 - z dzieckiem w góry - pieszo.

Trasa: Dolina Strążyska > Dolina Grzybowiecka > Przełęcz w Grzybowcu (1311m) > Grzybowiec (1417m) > Przełęcz Bacuch (1500 m) > Siodło pod Małym Giewontem (najtrudniejszy moment) > Giewont (1894m) > Kondracka Przełęcz (1725m) > Dolina Małego Szerokiego > Dolina Kondratowa: Kondratowa Polana, Schronisko PTTK na Hali Kondratowej > Dolina Bystrej > Polana Kalatówki, sanktuarium św. Brata Alberta, dolna stacja kolejki na Kasprowy Wierch, Kuźnice - Zespół dworsko-parkowy > Jaszczurówka
+ rowerem: do początku Dol. Strążyskiej po samochód

Leon wyznacza trasę ze swojego polowego centrum dowodzenia - gdyby nie jego wskazówki zapewne bylibyśmy zgubieni ;) © Petroslavrz

--------------------------------------------------------
Strążyski Potok © Petroslavrz

Dolina Strążyska © Petroslavrz

bystrze na Strążyskim Potoku © Petroslavrz

u stóp Giewontu - Herbaciarnia "Pażenica" © Petroslavrz

dzisiejsze danie główne... © Petroslavrz

podążają coraz wyżej - prosty fakt, powód banalny, a cieszą się jak dzieci... © Petroslavrz

Dolina Strążyska z Przełęczy Bacuch © Petroslavrz

Przełęcz Bacuch (1502 m) © Petroslavrz

Dolina Małej Łąki © Petroslavrz

czerwony szlak na Giewont... © Petroslavrz

siostra odpoczywa... © Petroslavrz

chłopy nie odpoczywają, wolą drzeć dalej... / pod Małym Giewontem (1728 m) © Petroslavrz

pod Giewontem, około 1860 m n.p.m. (może ciut więcej) Leonka dotychczasowy rekord wysokości :) © Petroslavrz

Tatry - Przełęcz Kondracka (1725m), za nią Kondracka Kopa (2004m n.p.m.) © Petroslavrz

Żona :) tło podobne jak na poprzednim foto, choć tym razem w tle Małołączniak (2096 m n.p.m.) © Petroslavrz

nie chce mi się szczegółowo opisywać... widoczki z Giewontu, popularna sprawa © Petroslavrz

wczorajsza trasa rowerem czyli Pasmo Gubałowskie... jakoś marnie prezentuje się z tej perspektywy © Petroslavrz

Krzyż na Giewoncie © Petroslavrz

Krzyż na Giewoncie. Petroslavrz czegoś wypatruje, podobnie jak drugi pan ze zdjęcia... © Petroslavrz

Giewont (1894 m n.p.m.) / Moja ukochana żona śmiga w dół... © Petroslavrz

Hala Kondratowa - część górna © Petroslavrz

Schronisko PTTK na Hali Kondratowej im. Władysława Krygowskiego © Petroslavrz

Pustelnia św. Brata Alberta © Petroslavrz

potok Bystra / gdzieś pomiędzy wywierzyskiem, a dolną stacją kolejki na Kasprowy © Petroslavrz