Na dwóch rowerach... // Kierunek > GÓRY...

Piątek, 16 marca 2012 · dodano: 16.03.2012 | Komentarze 1

Odebrałem sprzęty od Pawła. Rano swój, po południu żony.
Dystans: 3,5 km na swoim, później na żony. Wieczorem 2,5km na obu trzymając drugi rower obok.
W pracy śmiali się, że trenuję jazdę dwurowerową do "Mam talent" albo występów w cyrku :P

Odnośnie jazdy w ten weekend i zamieszania z tym związanego zacytuję tekst z piosenki, która od usłyszenia na MTV już przez kilka dni chodzi po głowie (choć kompletnie nie mój gatunek muzyczny!):
"You can go hard or you can go home
You can go hard or you can go home
You can go hard or you can go home"

Długa historia, (nie będę tu opowiadał) dynamiczne i ciągle zmieniające się plany. Jedna opcja zakładała, że będę siedział w domu, druga, że pojadę gdzieś dalej. Była też trzecia opcja jazdy nocnej z Pawłem i być może 3 innymi osobami, ale odpadła.
Pierwsza wydawała się już pewną, ale przed chwilą okazało się, iż pewne rzeczy przesunęły się nam do następnego tygodnia i koniec końców wygrała wersja "You can go hard..." - dzięki temu, że moja żona :* jednak zapaliła mi zielone światło do jazdy :)

"Vivid as this dynamo
Better move back now
It's 'bout to blow" - innymi słowy czuję MOC i będzie mocno.

Aczkolwiek jest już za późno, by umawiać się z innymi więc znów jadę sam...