Pierwsza 100-tka 2012 / Pogórze Dynowskie: Pasmo Brzeżanki, Czarnego Działu, Rez. Prządki i inne... + widoki na Bieszczady

Sobota, 7 stycznia 2012 · dodano: 07.01.2012 | Komentarze 15

Z Pawłem (Kundello21). Pierwsza u mnie i u niego 100-tka w tym roku i pierwszy raz złamana bariera tysiąca metrów przewyższeń. Z tym drugim współczynnikiem i podjazdami chyba przesadziliśmy jak na pierwszy raz, ale tacy już z nas masochiści.
Zresztą trzeba trenować przed sezonem, plany mamy konkretne, a to właśnie podjazdów bierze się prawdziwa moc.

W ciekawy sposób poprowadzony opis trasy znajduje się u Pawła., tam odsyłam, natomiast panoramy z punktu widokowego są już uzupełnione :)

Pogórze Dynowskie - Pasmo Brzeżanki © Petroslavrz

pod wiatą na Brzeżance, Żarnowska Góra (Kopalina) w tle © Petroslavrz

pobliskie, stanowiące duże wyzwanie, Pasmo Jazowej (Pogórze Dynowskie), na dalszym planie Pasmo Klonowej Góry (Pogórze Strzyżowskie) © Petroslavrz

podjazd przy Paśmie Czarnego Działu © Petroslavrz

Węglówka - nagrobek admirała Nelsona, cerkiew i jedno z najstarszych drzew Podkarpacia dąb "Poganin" © Petroslavrz

Rezerwat Prządki © Petroslavrz

lokalizujemy i testujemy nowy własny punkt widokowy... / Paweł na tle Cergowej (715m) [Beskid Niski] © Petroslavrz

puntk widokowy... - serpentynki na drodze 991, w tle Korczyna, Krosno i góry Beskidu Niskiego © Petroslavrz

Kilka panoram z widokami na szczyty Beskidu Niskiego i Bieszczadów pojawi się wkrótce w tym miejscu (po ich sklejeniu i obróbce)...
JUŻ DODANE - powiększenie (duże!) po kliknięciu.

Panorama Gór Słonnych, Bieszczadów, Pogórza Bukowskiego i Beskidu Niskiego z Korczyny cz.1/3. © Petroslavrz

Panorama Gór Słonnych, Bieszczadów, Pogórza Bukowskiego i Beskidu Niskiego z Korczyny cz.2/3. © Petroslavrz

Panorama Gór Słonnych, Bieszczadów, Pogórza Bukowskiego i Beskidu Niskiego z Korczyny cz.3/3. © Petroslavrz

droga powrotna - podjazd z Baryczki pod nadajnik w Sołonce © Petroslavrz

droga powrotna - w Lubenii mało nam podjazdów, drzemy pod górę przez Horodną do Przylasku © Petroslavrz

mrozin
| 08:35 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj istna miazga, co za trasa !!
wlochaty
| 20:53 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj szaleństwo !! ;D najs
sebol
| 19:10 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj szacun chłopaki, mam nadzieje że jak już wyzdrowieje w pełni będą mógł z Wami jeździć na takie traski... oby do marca mi to przeszło
funio
| 17:30 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj O takie widoki proszę częściej...twoja gęba też nie zaszkodzi!;)
angelino
| 16:24 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj kaski z głów ...
kundello21
| 15:15 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Jechało się wyśmienicie:) Po 20km poczułem pałera. Pogoda jakby dla nas... żal było siedzieć w domu.
Jeszcze goniliśmy jakiegoś bajkera, ale nas zgubił.
wilczek127
| 09:29 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Mocno rok zaczołeś:)
k4r3l | 09:16 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj jestem w szoku :) aa i nie przesadzaj z tą przeprowadzką do BB - myślę, że Twoja okolica jest równie zacna :)
tmxs
| 08:51 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Imponująca trasa, jak będę w lepszej formie to się kiedyś z Wami w podobną wybiorę :)
pr0zak
| 07:46 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Trasa niezła jak na styczeń, teraz tylko czekać aż 200 pęknie :D
DARIUSZ79
| 07:13 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Ty to masz power daj jedną energie dla mnie:):) JAk zawsze przyjemnie się oglądało fotki Pozrd
Ronin | 22:28 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Niech Moc będzie z Tobą (Wami)!
De5troy3r
| 21:04 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Zapożyczyłbyś trochę energii :) Gratulacje, aż miło popatrzeć na takie wyniki ;)

Pozdrawiam,
Piotrek.
niradhara
| 20:55 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Gratuluję i życzę wielu następnych setek, dwusetek, trzysetek itd. :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pokoj