Pog. Dynowskie pośród błyskawic: Pasmo Ostrej Góry, Dolina Sanu, serpentynki w Izdebkach

Piątek, 8 lipca 2011 · dodano: 09.07.2011 | Komentarze 6

Skończyłem wcześniej w pracy. Wybrałem się na rower gdyż zapowiadali piękną pogodę - spotkał mnie burzowy dreszczowiec... :\
W sumie ponad 2 godziny spędziłem na dwóch przystankach w Izdebkach i Przysietnicy. O 18 zapadły ciemności jak o godzinie 22. Już się bałem, że burza nie ma końca i nie uda mi się wrócić do domu przed nocą. Pioruny uderzały w ziemię w zasięgu mojego wzroku. Ostatecznie zaryzykowałem jazdę między piorunami gdyż miałem wiadomość, że nad Rzeszowem już świeci słońce. W sumie jakieś 15km w burzy, w deszczu ponad 35.
Nieborów Wielki - widok na górną część Pasma Ostrej Góry © Petroslavrz

Nieborów Mały (przysiółek Liwośka) - stary kamieniołom © Petroslavrz

Pasmo Ostrej Góry - "Gajówka" na Wysokiej Górze i skrzyżowanie szlaków © Petroslavrz

grzbietem Pasma Ostrej Góry... © Petroslavrz

Wara - drewniany kościół, d. cerkiew Podwyższenia Krzyża Świętego (1889). Obecnie nieużytkowany / cóż... w niezbyt pięknym otoczeniu... © Petroslavrz

Burza... zaraz mnie dopadnie... © Petroslavrz

Izdebki - dwór z XIXw. © Petroslavrz

Izdebki - zdjęcie nie wyszło, na żywo serpentyny wyglądają lepiej.. © Petroslavrz

strasznie chaotyczny filmik, ale wokół uderzały pioruny (wiatr zagłusza) jeden w odległości około 500metrów... przyznam miałem niezłego stracha...

Golcowa - szybkie zdjęcie drewnianego kościoła, ucieczkając przed burzą © Petroslavrz

koniec pogodowego horroru burza zostaje nad Domaradzem... © Petroslavrz

widok na Kopce Jasienickie © Petroslavrz

Lutcza i droga krajowa nr 9 - nie cierpie tędy wracać... lecz to jedyna droga ucieczki, wokół pada deszcz © Petroslavrz

Wyżne - tradycji stało się zadość :) © Petroslavrz

Petroslavrz
| 16:56 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Kriss wiem, ale nad Pasmem Wilczego jeszcze padało.
wlochaty
| 17:59 niedziela, 10 lipca 2011 | linkuj O, też dzisiaj w tym sklepiku byłem :D
Kriss | 11:57 niedziela, 10 lipca 2011 | linkuj Fakt ta burza była niezafajna, źle trafiłeś współczuje,też nienawidze tej 9, ale kilometr od Domaradza można odbić w droge w prawo 8km i przez Konieczkową dojeżdza się do Niebylca nietłukąc się wtym ruchu na krajowej 9.
kundello21
| 11:20 niedziela, 10 lipca 2011 | linkuj Heheh Tradycja:D:D
Ale fajnie... ale żyjesz:)
sebol
| 20:06 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj łu ten deszczyk pewnie troszkę zepsuł traske..ale wyjazd przedni..też bym tak pojeździł..tylko ze na razie nie mogę...
wilczek127
| 08:43 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Ale miałeś pecha z ta pogodą, długi powrót główną napewno nie był fajny. Ale trasa fajna:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nimio