Weekend (prawie) bez roweru.

Niedziela, 3 lipca 2011 · dodano: 03.07.2011 | Komentarze 2

W sobotę miałem mieć wolne do 12, a później cały weekend zajęty innymi sprawami. Obudziłem się o 6-stej więc było trochę czasu by pojeździć.
Jednak okazało się, że zwyczajnie nie mam pomysłu na krótszą trasę. Wszystkie trasy zaplanowane do przejechania w najbliższym czasie wahają się mniej więcej od 150 do 300km. Ta ostatnia wartość raczej odpadnie, ale kto wie...
Najkrótsza trasa to serpentynki w Izdebkach, pewnie bym zdążył, ale nie miałem pewności więc jednak odpuściłem.

Tak jeszcze z przemyśleń mi wynika, że ja wcale nie lubię jazdy na rowerze... Lubię jedynie jeździć rowerem "gdzieś" jednak to gdzieś musi być konkretne, musi być jakimś celem i wyzwaniem. Sama jazda dla jazdy i kręcenie dla kręcenia jawi mi się jako żadna przyjemność.
Również od dłuższego czasu próbuję się w końcu wybrać w jakąś dłuższą wycieczkę na płaskie tereny, ale mam z tym problem. Bo kurcze praktycznie nie ma zjazdów, nie ma podjazdów, cholernie wieje nudą.
Ale tu również jak pomyśleć - przecież 75% naszego kraju to niziny i większość użytkowników na BS właśnie tam jeździ i tam sobie "nabija" :P kilometry o wiele łatwiej niż my tutaj po górach i pagórach. Jeżdżą praktycznie ruchem jednostajnym prostoliniowym i ich to nie nudzi (to dopiero trzeba być cyborgiem... bo się pojawiały opinie, że cyborgi po górach jeżdżą).
I wychodzi mi że pasuje się przemóc do takiej wycieczki obdartej z przewyższeń. Może nawet zrobić sobie zakaz jazdy po pogórzach i górach do końca lipca (akuratnie 4 weekendy). W sumie dobry pomysł bo wtedy będzie można potraktować łatwe trasy jako wyzwanie. Chociaż żadna z nich wyzwaniem nie będzie to traktując je jako większą całość mogą nim być :)
Tylko znów trzeba będzie planować trasy, bo te które już są, dotyczą wyłącznie Beskidów i Pogórzy.
Albo lepiej zinwigilować blogi osób jeżdżących po Kotlinie Sandomierskiej, Niecce Nidziańskiej i Roztoczu (tak wiem, Roztocze to nie niziny, zarówno Roztoczę jak i Wyżynę Lubelska i Kielecką będę brał pod uwagę i traktował jako płaskie) i przygarnąć sobie jakieś trasy :>

(Kotlina Sandomierska widziana z południowego Roztocza)

Slawoj | 10:39 środa, 6 lipca 2011 | linkuj hej, no co Wy, jakie płaskie...Ja wyemigrowałem z Rz do Wawy - tu mam płaskie, aż mi zbrzydło - nie chce mi się czasem nawet ruszać dalej, tylko takie krótkie rekonesansiki. Za to jak wracam do Rz do jak dzikie zwierze - górki, jak najwięcej podjazdów - to jest to! wtedy wiem, że żyję! Pozdrawiam / S.
azbest87
| 17:49 niedziela, 3 lipca 2011 | linkuj Ja też nie mogę się przemóc żeby pojechać na płaskie;) Trasę do Mielca mam już od ponad roku w planach:P i też myślę nad 300, ale co z tego wyjdzie to się okaże..
Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kalne