Nocny atak na Góry Słonne z ekipą...

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 24.06.2011 | Komentarze 5

Nocny atak na Góry Słonne w składzie:
Piotrek (kona), Piotrek (pr0zak), Paweł (kundello21) i Dominik (miciu22).
Wyjazd w środę ok 21:30, powrót w godzinach porannych Bożego Ciała. Jeden z wyjazdów które na pewno na długo pozostaną w pamięci :)
Jeśli chodzi o relację z wycieczki odsyłam do wpisu Micia gdyż wszystko dokładnie TAM opisał i ciężko cokolwiek dodać (z mojej strony dwa lub trzy zdania u niego w komentarzach).
Na blogach pozostałych uczestników wyjazdu znajduje się również więcej zdjęć do wglądu...
na podjeździe w Kąkolówce-Ujazdach... © Petroslavrz

Ulucz - nowa, 234 metrowa kładka przez San © Petroslavrz

oczekiwanie, aż ognisko porządnie się rozpali... © Petroslavrz

Nocne ognicho w Górach Słonnych i świt powoli odznaczający się na horyzoncie... © Petroslavrz

Droga krajowa 28 - najdłuższe serpentyny w Polsce nocą (Tyrawa Wołoska-Wujskie) © Petroslavrz

widok na Pogórze Bukowskie i Beskid Niski / Najdłuższe serpentyny w Polsce o poranku (Tyrawa Wołoska-Wujskie) © Petroslavrz

Chłopaki podziwiają. © miciu222145

świecąca wieża na szczycie góry Jawor nad Jeziorem Solińskim © Petroslavrz

widok na Bieszczady - Tarnicę i Połoniny © Petroslavrz

Sanok - początek długiego powrotu pod wiatr... © Petroslavrz

kundello21
| 20:35 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Ja chce jeszcze raaaz! :D
yazoor
| 19:24 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj Macie pmysły ..:P eh jak byłem młody to też się kręciło :D pozdr!
DARIUSZ79
| 06:05 sobota, 25 czerwca 2011 | linkuj Podziwiam was mi by się nie chciało hhhmm nocna sceneria robi wrażenie:)
guniamaster
| 20:00 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Też wczoraj byliśmy na kładce, nawet myśleliśmy, że możemy na Was trafić, jak będziecie wracać. Jako, że jechaliśmy w przeciwnym kierunku, wiatr nam bardzo pomógł i pierwsze 50km to zleciało raz dwa.
miciu22
| 18:05 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Taki nocny wypad jest ciekawym urozmaiceniem wyjazdów, chociaż daje po tyłku.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oispi