Korona Pogórzy: Wiśnickie (Rogozowa, 531m)

Sobota, 14 sierpnia 2010 · dodano: 17.08.2010 | Komentarze 3

Trasa: Tarnów > Mościce > niebieski rowerowy przez Zbylitowską Górę do mostu w Zgłobicach > Zgłobice > Łukanowice > Mikołajowice > Wojnicz > Łopoń > Sufczyn > Dębno > Wola Dębińska > Jastew > Jadowniki > Nowa Wieś > Brzesko > Okocim > Bersków > Uszew > Chronów > Kobyle > Stary Wiśnicz > Nowy Wiśnicz > niebieski szlak pieszy do rez. Grzyb Kamień [przez Łomną, Leksandrową, Połom Duży] > Lipnica Murowana > Rajbrot > czarny szlak pieszy do Bacówki Biały Jeleń > na czuja przez pola na szczyt Rogozowej > [Rogozowa, 531m] > Iwkowa > Wytrzyszczka > Czchów > Jurków > Biskupice Melsztyńskie > Faliszewice > Domosławice > Melsztyn > Zawada Lanckorońska > Olszyny > Sukmanie > Wielka Wieś > Wojnicz > Isep > Łukanowice > Zgłobice > Zbylitowska Góra > Mościce > Tarnów

Zbylitowska Góra © Petroslavrz

Zamek Dębno © Petroslavrz

Dębno - późnogotycki zamek rycerski (1470) © Petroslavrz

Kościół św. Małgorzaty w Dębnie © Petroslavrz

Browar Brzesko Okocim :))) © Petroslavrz

Brzesko - remontowany pałac Gorzów © Petroslavrz

Stary Wiśnicz - kościół pw. św. Wojciecha © Petroslavrz

Nowy Wiśnicz - Zamek Lubomirskich i Kmitów © Petroslavrz

Cel wycieczki - Rogozowa (531m) – najwyższe wzniesienie na Pogórzu Wiśnickim © Petroslavrz

Lipnica Murowana - Kolumna św. Szymona z Lipnicy © Petroslavrz

Rajbrot - kościół Narodzenia Najświętszej Marii Panny © Petroslavrz

Beskid Wyspowy ze stoku Rogozowej... © Petroslavrz

Rogozowa (531 m n.p.m.) – najwyższe wzniesienie na Pogórza Wiśnickiego zdobyte :) © Petroslavrz