Rowerowa przerwa dobiegła końca...

Wtorek, 29 czerwca 2010 · dodano: 29.06.2010 | Komentarze 3

Nie tak do końca rowerowa przerwa gdyż rower był w użyciu, lecz tylko jako miejski krążownik. [Dystans z jazdy po mieście]

Było: sporo LB (leżenia bykiem :P), też sztuka taki nie-aktywny wypoczynek, pozałatwiałem wiele spraw, wesele, Beskid Niski - okolice Wysowej-Zdroju (pieszo), nieco Słowacji, i imieniny :)

Przerwę miałem robić na początku czerwca, ale się przesunęła w czasie. Wyszło dłużej niż sądziłem bez żadnego wyjazdu na rowerze, ale za to było masę innych atrakcji.
Po górach bez roweru... © Petroslavrz

Nie wiem jak forma, ale czuje się nieźle wypoczęty. Muszę pokręcić gdzieś po okolicy by ją sprawdzić. W lipcu planuje tylko kilka wyjazdów za to dłuższych... potrzebna będzie rozgrzewka.

bartek9007
| 11:58 sobota, 3 lipca 2010 | linkuj zdjecie z Wysowej ;)
yazoor
| 07:42 czwartek, 1 lipca 2010 | linkuj Jakby sie udało między 10 a 16 lipca cos zaplanować to może i ja dołącze bo bede mial wolne
kundello21
| 05:23 środa, 30 czerwca 2010 | linkuj Piotrek, to ja się na te wyjazdy zapisuje:D Może wreszcie uda sie pojechać większą ekipą i będzie jeszcze śmieszniej hehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa denze