Pośród Jezior i Stawów [po płaskim]

Czwartek, 13 maja 2010 · dodano: 13.05.2010 | Komentarze 2

Trasa: Rzeszów > Krasne > Strażów > Palikówka > Czarna Łańcucka > Wola Mała > Wola Dalsza > Białobrzegi > Korniaktów Południowy > Korniaktów Północny > Budy Łańcuckie > Laszczyny > Grodzisko Dolne > Grodzisko Górne (źle skręciłem) > Grodzisko Dolne > Podlesie > Zmysłówka > Podlesie > Kopanie Żołyńskie > Żołynia > Rakszawa > Dąbrówki > Kołki > Czarna Łańcucka > Krzemienica > Strażów > Krasne > Rzeszów

Sporo innych leżących w tej części Pradoliny Karpackiej jeziorek (i innych zbiorników wodnych) ominąłem.

Korniaków Północny - Łowisko/stawy rybne © Petroslavrz

Grodzisko Dolne - jezioro/zalew "Czyste" © Petroslavrz

Podlesie - wieża ciśnień © Petroslavrz

Żołynia - zalew "Rajszula" © Petroslavrz

W pierwszej godzinie jazdy trochę "zaszalałem" (średnia 29,0), przez co powrót nie był już tak radosny. Ale warto bo było fajnie. Ostatnio taką średnią na podobnym dystansie widziałem w... 2007 roku gdy jeździłem w okolicach Krakowa [Miasteczko Studenckie-Niepołomice] Trochę czasu minęło :)