Przeworsk

Sobota, 8 maja 2010 · dodano: 08.05.2010 | Komentarze 4

Trasa: Rzeszów > Krasne > Kraczkowa > Łańcut > Łańcut-Pastwisko > Wola Dalsza > [Dębina] > Białobrzegi > Korniaków Południowy > Jawornik > Budy Łańcuckie > Świętoniowa > Gniewczyna > Gorliczyna > Przeworsk > Rozbórz > Mirocin > Przeworsk > Gwizdaj > Nowosielce > Rogóżno > Kosina > Głuchów > Łańcut > Kraczkowa > Krasne > Rzeszów

Dziś na szybko, gdyż miałem ograniczenia czasowe. Byłem umówiony w Rzeszowie na konkretną godzinę. Myślałem odwiedzić Zespół pałacowo-parkowy w Sieniawie, ale muszę przełożyć to na termin późniejszy. Wszystko przez to, że wstałem dość późno - po ósmej.

Nie lubię jazdy takim tempem - zawsze czuję, że nie jest ono dobre dla organizmu. Wole "swoją prędkość" z powiedzmy "magiczną" średnią +/- 20km/h. Przy niej nawet 200km nie męczy... No i zdjęć mało, gdyż nie chciałem tracić czasu.

Rower dzięki nowej piaście znowu jest cichy, nie hałasuje i chodzi płynnie.

Przeworsk - Zespół pałacowo-parkowy Lubomirskich © Petroslavrz

Mirocin - Panorama Przeworska (od południowego-wschodu) [cz. lewa] © Petroslavrz

Mirocin - Panorama Przeworska (od południowego-wschodu) [cz. prawa] © Petroslavrz

Petroslavrz
| 16:36 poniedziałek, 10 maja 2010 | linkuj Nie lubię się ścigać. Zresztą na maratonach się płaci, więc nie będę dodatkowo płacił za coś czego nie lubię. A z najlepszymi i tak nie miałbym szans.
Co do prędkości to też nabiłem sobie w oba koła 4 bary wiedząc, że będzie asfaltowo... i stąd większa niż zwykle :P
kundello21
| 18:01 niedziela, 9 maja 2010 | linkuj Ładnie darłeś:D może na jakiś maraton sie wybierz, bo masz szanse na wygraną:)
petroslavrz | 08:56 niedziela, 9 maja 2010 | linkuj Bo na trasę zabrałem, chyba pierwszy raz w tym roku muzę. Słuchawki niebezpieczne więc wymyśliłem coś innego. Chowam mp3 we wierzchniej stronie rękawiczki i przełączam na wbudowany głośnik. Gra dość głośno, a co najważniejsze słyszę wszystko co się dzieje dookoła.
yazoor
| 18:50 sobota, 8 maja 2010 | linkuj srednią wykręciłeś jakbyś smigał na jakimś ostrym kole a nie na GT :) zdjęcia jak zwykle git, pozdr!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sposo