Świąteczna regerenarcja/Spokojnie po Rzeszowie

Czwartek, 8 kwietnia 2010 · dodano: 08.04.2010 | Komentarze 2

Święta spędzone rodzinnie więc prawie nic nie jeździłem, co mnie z resztą cieszy bo w marcu było dużo kilometrów i odpoczynek jak najbardziej wskazany.
Dużo jedzenia, wypoczynek, regeneracyjne lenistwo :) Uzupełniłem akumulatory.

Ten dystans jest z kilku krótkich kursów z całego tygodnia (od soboty). Praktycznie tylko do pracy, na zakupy z żoną, raz do rodziców .

Gdy włączyli bodajże 2 lata temu do Rzeszowa miejscowość Białą uśmiech na twarzy budziła tabliczka informacyjna w krzakach na drodze polnej niedaleko przekaźnika w Matysówce.

W tym roku miasto wchłonęło część Miłocina (tzw. Miłocin Nowy), a stary znak który stał przy Parku Zabytkowym przeniesiono... no właśnie...
Rzeszów - teren "bardzo zabudowany" (tylko gdzie?) © Petroslavrz

na dróżkę w szczerym polu wiodącą między polami uprawnymi, kiedyś należącymi do szkoły rolniczej, w stronę Rudnej Wielkiej. Może się czepiam bo w końcu miasto jest dobrze oznakowane, być może to chwyt marketingowy bo tablicę można prawdopodobnie dostrzec z pociągu, aczkolwiek u mnie znowu wywołuje to lekki uśmiech, a zostawienie tego znaku informującego o terenie zabudowanym :) Ale miasto myśli przyszłościowo bo za 2-3 lata zabudowania domów jednorodzinnych i może jakaś droga pewnie tam dojdą :)