• Kalorie 2041kcal

Rezerwat Wilcze - Patria (510 m n.p.m.)

Sobota, 3 kwietnia 2010 · dodano: 03.04.2010 | Komentarze 10

Trasa: Rzeszów > Budziwój > Hermanowa > Przylasek > [leśny teren, m.in. przez Węglarki, do Wilczaka Błażowskiego] > Błażowa Dolna > Błażowa > Błażowa Górna > Kąkolówka > [zjazd na pieszy szlak zielony - przez Wolę Kąkolowksą do rez. Wilcze] > [szczyt Patria (510 m n.p.m.)] > [żółtym szlakiem pieszym przez Zimny Dział - wyjazd w Straszydlu] > Straszydle > [znów teren, gdzieś obok stadniny koni] > Przylasek > Budziwój > Rzeszów
(77,18 km)

+ 12,1 km dołożyłem później załatwiając kilka spraw w mieście

Dziś padł dwutysięczny kilometr w tym roku.

Rezerwat Wilcze - Patria (510 m n.p.m.) © Petroslavrz

Rezerwat Wilcze © Petroslavrz

Panoramiczne:
Wilczak Błażowski © Petroslavrz

Początek rezerwatu Wilcze © Petroslavrz

Rezerwat Wilcze - Patria (510 m n.p.m.) © Petroslavrz

Ubiegłowtygodniowe górki - m. in. wieża na Suchej Górze © Petroslavrz

W dniu dzisiejszym od samego patrzenia na nie czułem się zmęczony... Skąd w tamtą sobotę wziąłem siły, żeby tam dojechać, a później jeszcze po nich jeździć? Dzisiaj pewnie miałbym dość już po pierwszej górce :P

Okolice Zimnego Działu © Petroslavrz

merida | 13:43 piątek, 25 maja 2012 | linkuj czesc, dał byś jakąś mapke tej traski na wilcze
petroslav | 07:52 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj Miejscami było go naprawde dużo, na rozjeżdzonym przez quady szlaku. Ale wtedy jechałem lasem (po liściach obok szlaku)
wlochaty
| 22:56 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj też myślałem żeby się tam wybrać ale po nocnym deszczu myślałem że będzie bagno
Kajman
| 20:43 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Czas kupić zmywarkę i umówić się ze mną w sprawie robota do sprzątania:)))
Życie się zmieni i żona nie będzie marudzić:)))
arturswider
| 18:54 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj W sumie dobre podejśćie. :)
Petroslavrz
| 18:51 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Też jest to jedna z przyczyn, dla których wyjeżdzam zwykle z samego rana. Poza tym tak ogólnie lubię wyjechać 6-7 rano, (pomimo, że zwykle jest zimno) bo wtedy mam później więcej czasu na przerwy, czas w razie jakiś nieprzewidywalnych zdarzeń losowych i później więcej dnia do dyspozycji :)
No i taki powiew zimnego powietrza z samego rana, przebudza człowieka lepiej niż filiżanka kawy :)
| 18:41 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Żartowałem z tym cyborgiem. Chodzi mi tylko, że musisz strasznie szybko kręcić nogami na swoim rowerze przy dużych prędkościach w porównaniu do nazwijmy to typowego roweru. Ja jak jadę to ciągle robie przerwy, to na picie, to na zdjęcia, jedzenie.
Jeżdżę niemal wyłącznie wtedy gdy żona musi siedzieć w pracy (często ma od 9 do 21). Dzisiaj miałem czas do 17, bo musiała znowu pracować, ale wróciłem już ok 13.
Ogólnie tak jakoś ostatnio mam wolne weekendy, a ją właśnie w weekendy najczęściej wzywają do pracy. Wcale mi nie na rękę, że ostatnio często się mijamy z tymi dniami pracującymi, wręcz denerwuje mnie to. Ale jak mam wolny weekend jeżdżę, żeby nie siedzieć cały dzień w domu.
Wolałbym jeździć bliżej, wolniej, mniej kilometrów, ale z żoną... zresztą jak mamy razem wolne to najczęściej niekoniecznie rower musi być formą spędzania tego wolnego czasu, wtedy jest milion innych opcji ;P
Żona jest zła tylko wtedy gdy, wróci do domu, a tam np. gary niepozmywane. Zwykle po takim długim sobotnim wyjeździe musze jeszcze zachować siły by później szybko posprzątać cały dom... dopiero wtedy jest czas na odpoczynek.
kundello21
| 18:02 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj I kto tu jeździ jak cyborg:)
Ładnie walisz te kilometry, a Żonusia nie ma za złe, że na cały dzień znikasz z rowerem?
Kajman
| 15:49 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Gratulacje:)
Doskonały teren do jazdy!
Zdrowych i wesołych świąt:)
arturswider
| 13:28 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Cześć,

Brawo Petroslavrz za zaliczenie 2000-tysięcznego kilometra, no i duże DZIĘKI i brawa za fotorelację z wycieczki. Zawsze lubię czytać i oglądać takie "prawdziwe" relacje. Piękne tereny i klimatyczne zdjęcia! :) Pozazdrościć. Do zobaczenia na szlaku! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dwudz