Dzień 1/2: Dwusetka po Beskidzie Niskim i masa podjazdów w pewną deszczową sobotę...

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 12.05.2011 | Komentarze 4

Najdłuższy jak do tej pory wyjazd w tym roku, najwięcej przewyższeń, paradoksalnie przy chyba najbrzydszej pogodzie. Dość wcześnie zaczęło padać i nie przestało aż do porannych godzin dnia następnego. Nie były to intensywne opady, ale pod koniec dnia wszystkie ubrania przemoczone. Na szczęście w swoim sporym plecaku miałem zapasowe.
Wyjazd rano, koniec jazdy po już zapadnięciu zmroku... Cały czas własne spokojne tempo, aby się nie zmęczyć. Średniej nie podaje bo z plecakiem i w deszczu.
Niezachwiania motywacja do jazdy, nie opuszczała ani na sekundę, choć niemal wszystko było przeciw temu... a może to właśnie na przekór wszystkim negatywnym czynnikom...

Nowy Żmigród © Petroslavrz

Magurski Park Narodowy © Petroslavrz

Nieopodal szczytu Kolanin (705m) © Petroslavrz

Kotań - cerkiew pw. św. Dymitra © Petroslavrz

Świątkowa Mała - cerkiew pw. św. Michała Archanioła © Petroslavrz

Świątkowa Wielka - cerkiew pw. św. Michała © Petroslavrz

niezbyt się ucieszyłem zważywszy, że niedługo zjeżdzam w teren... © Petroslavrz

Kościół w Grabiu © Petroslavrz

Ożenna © Petroslavrz

Ożenna - cmentarz wojskowy nr 4 © Petroslavrz

Słowacja :) (Przełęcz Beskid nad Ożenną) © Petroslavrz

takie fajne serpentynki, że zjechałem, czego po chwili załowałem wracając pod górę... © Petroslavrz

Wyszowatka - Przełęcz Długie i jeden z wielu napotkanych po drodze krzyży © Petroslavrz

Konieczna - cerkiew pw. św. Bazylego © Petroslavrz

Gładyszów - cerkiew pw. św. Michała Archanioła © Petroslavrz

Wołowiec - cerkiew Opieki Matki Bożej © Petroslavrz

kapliczka przy szlaku Wołowiec-Nieznajowa © Petroslavrz

Po kilku przejściach/przejazdach przez potok Zawoja w butach mokro © Petroslavrz

Nieznajowa - przejazd przez Wisłokę, dobrze że tu w górach jest ona tylko niewielkim potokiem... © Petroslavrz

widok na Magurę Wątkowską i tereny Magurskiego Parku Narodowego © Petroslavrz

Pętna - cerkiew pw. św. Parasekwy i zabytkowa dzwonnica © Petroslavrz

Przełęcz Małastwska (604m) - po ok. 20 minutach jazdy serpentynami pod górę © Petroslavrz

Schronisko PTTK na Magurze Małastowskiej © Petroslavrz

Wyciąg narciarski © Petroslavrz

Magura Małastowska (813 m n.p.m.) - na szczycie © Petroslavrz

Przysłup - cerkiew Michała Archanioła © Petroslavrz

Nowica - cerkiew Zaśnięcia MB © Petroslavrz

Oderne - widok na Góry Hańczowskie ze szczytu Wierch © Petroslavrz

Pieniny Gorlickie... © Petroslavrz

Ujście Gorlickie - Jezioro Klimkówka i jeden ze szczytów Pienin Gorlickich: Kopa (672m) © Petroslavrz