Folusz (Magurski Park Narodowy) + Ciężkowice

Piątek, 27 listopada 2009 · dodano: 28.11.2009 | Komentarze 5

Trasa: Rzeszów > Zwięczyca > Boguchwała > Lutoryż > Babica > Czudec > Zaborów > Glinik Charzewski > Żarnowa > Strzyżów > Dobrzechów > Tułkowice > Kożuchów > Kalembina > Wiśniowa > Cieszyna > Stępina > Cieszyna > Pułanki > Frysztak > Twierdza > Widacz > Lubla > Bierówka > Warzyce > Jasło > Żółków > Majscowa > Dębowiec > Kopaniny > Dobrynia > Wola Cieklińska > Folusz > Wola Cieklińska > Bednarka > Rozdziele > Kryg > Gorlice > Stróżówka > Mszanka > Moszczenica > Łużna > Górki > Siedliska > Sędziszowa > Zborowice > Cieżkowice > Bogoniowice

Ze stacji Bogoniowice-Ciężkowice pociągiem do Tarnowa (nocowałem u rodzinki)

Z Rzeszowa do Folusza cały czas pod wiatr, a wiało dość ostro. Z Folusza do Gorlic wiatr z boku (nieraz przez podmuchy ściągało mnie na pobocze. Później trochę w plecy, ale niestety zdążył osłabnąć.
W samym Magurskim Parku nie wszędzie można wjechać rowerem. Tam gdzie się dało jechałem później musiałem na piechotę. W drodze na "Diabli Kamień" zostawiłem rower u miłego pana z pobliskiej hodowli pstrągów Polskiego Związku Wędkarskiego. Później kierunek na "Wodospad Magurski", znowu nie można wjechać z rowerem. Więc rower przypiąłem do jakiegoś słupa, w pobliżu byli 2 drwale którzy sami zaoferowali się, że popilnują. Mili ludzie w tym Foluszu.

Chciałem zdążyć przed zmrokiem, nie udało się, ale w sumie czasowo wyszło nieźle. (Jak na takie wiatrzysko :P )
Może coś dopiszę później... teraz zdjęcia (sorki za to że jest ich tak dużo):

Ciężkowice - Rez. Skamieniałe Miasto - skała "Grunwald" © Petroslavrz

Ciężkowice - Rez. Skamieniałe Miasto - "Czarownica" © Petroslavrz

Gorlice - kawałek Rynku © Petroslavrz

Gorlice - kościół Farny pw. Narodzenia NMP © Petroslavrz

Folusz - Magurski Park Narodowy © Petroslavrz

Magurski Park Narodowy - niestety rowerem nie pojedzie © Petroslavrz

Magurski Park Narodowy - Wodospad Magurski © Petroslavrz

Magurski Park Narodowy - szlak czarny - jedyna możliwość przejścia po kamieniach © Petroslavrz

Magurski Park Narodowy - "Diabli Kamień" © Petroslavrz

Magurski Park Narodowy - "Diabli Kamień © Petroslavrz

Magurski Park Narodowy - głaz w drodze na "Diabli Kamień" © Petroslavrz

Magurski Park Narodowy - w drodze na "Diabli Kamień" © Petroslavrz

Magurski Park Narodowy © Petroslavrz

Folusz - Magurski Park Narodowy © Petroslavrz

Folusz - granica parku © Petroslavrz

zmęczenie widać na zdjęciu, podjazd do Folusza pod wiatr był masakryczny © Petroslavrz

Lubla - drewniany Kościół św. Mikołaja © Petroslavrz

Zaborów - drugie śniadanie na przystanku. © Petroslavrz

Mapa: [nie obejmuje drogi już w Tarnowie, po przyjeździe tam pociągiem]